هلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، . كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط على زر "التسجيل" إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فأضغط على زر "اخفاء" ثم تفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه ، واذا كنت مسجل من قبل فاضغط على زر "دخول" .



 
الرئيسيةالرئيسيةس .و .جالمجموعاتبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 شوية نكت في السريع !!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed
المدير
المدير
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 13/07/2007
عدد الرسائل : 359
نقاط : 40
العمر : 28
البلد : egypt
الوظيفة : طالب
المزاج : زى كل يوم
البلد :
الهواية :
المزاج :
المهنة :
مستوى الخبرة :
احترام قوانين المنتدى :
الاوسمة :
السٌّمعَة : 16

مُساهمةموضوع: شوية نكت في السريع !!!   الخميس يونيو 12, 2008 7:41 am

مرة واحد مخنوق
فصاحبه بيسأله : مالك ؟؟!!
قال له : شيبسي فى حالى
صاحبه قال له : ليز ؟؟؟
قال له : أبويا كرنشي من البيت !!!
قال له : يا عم ... قلبظ دماغك

***********************
مره دكتور صيدلي قابل دكتور صيدلي زيه قاله مرهم بيك قاله
بنسلين ماشفناش بعض

**********************
مسطول عنده بغبغان وهوه قاعد يحشش راح البغبغان اكل الحشيش المسطول اتغاظ وراح
حابس البغبغان فى عشة الفراخ .. البغبغان لقى الديك رايح جى يبصله بصه أعجاب ... البغبغان قاله ... بقولك أيه أنا جى فى مخدرات مش فى آداب .

********************

مرة وحدة وحشة جدا بتقول لزوجها نفسى ابقا
عصفورة قال لها وانا نفسى ابقا بندقية
***************************


مره واحد كان قاعد في الصالة مرآته دخلت عليه لاقته بيقرأ في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخيالية دي .
***********************

كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافوا واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14
*****************************
مدرس رياضه اتجوز مدرسة رياضه خلفو ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها

_______________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fatima
عضو فعال
عضو  فعال


انثى
تاريخ التسجيل : 18/06/2008
عدد الرسائل : 120
نقاط : 0
العمر : 22
البلد : المغرب
الوظيفة : طالبة
المزاج : اقرا القران
البلد :
الهواية :
المزاج :
المهنة :
مستوى الخبرة :
الاوسمة :
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت في السريع !!!   الخميس يونيو 19, 2008 2:59 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Very Happy Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mohamed
المدير
المدير
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 13/07/2007
عدد الرسائل : 359
نقاط : 40
العمر : 28
البلد : egypt
الوظيفة : طالب
المزاج : زى كل يوم
البلد :
الهواية :
المزاج :
المهنة :
مستوى الخبرة :
احترام قوانين المنتدى :
الاوسمة :
السٌّمعَة : 16

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت في السريع !!!   الخميس يونيو 19, 2008 6:28 am

شكرا على المرور

_______________________________________________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
molly
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
تاريخ التسجيل : 01/02/2009
عدد الرسائل : 4
نقاط : 0
العمر : 30
البلد : مصر
الوظيفة : معلمة
البلد :
الهواية :
المزاج :
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت في السريع !!!   الإثنين فبراير 02, 2009 12:10 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناااااااص
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 11/09/2008
عدد الرسائل : 8
نقاط : 0
العمر : 25
البلد : ام الدنيا(مصر)
الوظيفة : طالب
المزاج : رايق
البلد :
الهواية :
المهنة :
مستوى الخبرة :
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت في السريع !!!   الجمعة فبراير 06, 2009 5:58 pm

هههههههههههههههههههههه

يسموا اخى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حلوى مكشوفة
عضو جديد
عضو جديد
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 27/02/2010
عدد الرسائل : 4
نقاط : 6
العمر : 27
البلد :
الهواية :
المزاج :
المهنة :
مستوى الخبرة :
احترام قوانين المنتدى :
السٌّمعَة : 0

مُساهمةموضوع: رد: شوية نكت في السريع !!!   السبت فبراير 27, 2010 11:58 am

محشش يتمشى مع مرتة على ضفاف النيل قال لها شفتى القمر
يا
قمر قالت شفت النيل يامنيل





دكتور شغل اغاني لمجانين رقصوا الا واحد ساله
ليش ؟؟ قال اسكت انا المعرس









واحد حب وحده
وتزوج اختها،ليش؟؟؟؟؟؟؟ عشان يشوف حبيبته كل يوم








كان فيه شباب جالسين المهم كل
واحد يجيب نكته ويضحكون الشباب الا واحد ساكت 000000000 تدرون ليش ماشي

على المثل الي يقول من يضحك اخيرا يضحك كثيرن هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
شوية نكت في السريع !!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: القسم التـرفـيه والتسليـة :: منتدى الطرائف والتسالى-
انتقل الى: